Dagarna går...

Då var vi åter tillbaka i Trollhättan igen efter vår tripp till Karlskoga och Sthlm...som dom flesta redan vet. Anledningen till så lite bloggande på vår "resa" var att jag glömde kameran hemma och tycker inte att det så roligt att blogga utan just foton att visa!! Men i stället har jag ju gått lös på instagram och vet Ni... Ni som inte har instagram kan nu gå in på webben å se de bilder som kommer upp under dagarna!! :) (tror dock att det är lite begränsat antal men går Ni in varje dag lär Ni inte missa något! Tryck på bilden om Ni vill förstora och ha en förklaring om vad bilden handlar om)
 
www.instagram.com/miapiafias
 
I måndags hoppade vi in i vecka 38 och nu är det inte långt kvar tills lillebror/lillesyster är här!! Vi har ingen aning om vad det kan vara för något och vi blir lika glada över vilket som... men jag ska inte sticka under stolen med att jag skulle tycka det vore roligt att få en pojke just för att få en av varje!! Men SJÄLVKLART kvittar ju detta så länge barnet är friskt. Och får vi en lillasyster blir ju det jätteroligt för Lexie samtidigt som att det blir väldigt smidigt med kläder och allat annat som man ju redan har! :)
 
 
Nu ska jag städa undan lite.... och sen se om jag även hinner att vila en stund innan Lexie ska hämtas...för i eftermiddag kommer några mammor med barn på besök och då blir det full fart här hemma!! :)
 
Ha en bra dag alla!
 
 

Kommentarer
Hanna

Kan inte du ge mig lite tips hur du pallar vara ensam så mkt, för om jag läser din blogg verkar ni inte heller ha så mkt släkt i närheten. Jag har själv två små barn, en på dryga två & en på 6 månader & min man jobbar absolut inte som din. Men han jobbar mkt nätter/kvällar & helger. vi har ingen släkt alls i närheten & jag känner mig redan nu utbränd när det ena dagisviruset efter det andra slår till. Du ser alltid så fin & utvilad ut & så hinner du blogga också.

Stort lycka till m födseln & den underbara mysperioden efteråt.

2012-11-07 11:27:00
Maria Berndtsson

Visst drömmer man lite om en av varje men det är såklart att det kvittar egentligen. Jag är verkligen så pirrig av att följa dig och de andra sjömansmammorna nu, känns nästan som när jag var gravid, undrar om det är för att jag själv är så sugen på en till kanske?

2012-11-07 12:46:27
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Asså shit Mia va FORT det gått!!! Tänk nu har VI snart tagit oss igenom graviditeten o jag tycker de gått galant ;) hahahaha...

Tänk inom en månad så ligger du där med ett litet knyte skrynkligt som ett russin men ljuvlig ändå :) De bajsar lite surt, skriker lite gällt men när de sover så är de fint att titta på :) hihi... Ååååå snart är VI i mål :) Jag stöttar dig hela vägen o mycket mycket längre än så!

puss på dig fina Mia <3

2012-11-07 21:35:37
URL: http://evelina84.blogg.se/
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

super fina mys magen =)
såg du din inbjudan på instagram till lekträffen på fredag? jag tagga dig i en bild på instagram =)

2012-11-07 21:38:47
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Anna- Mamma och Socionom

Inte långt kvar för dig nu! Spännande att ni snart får snusa bebis:) Kram

2012-11-14 10:00:34
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0