Playdate!

I går eftermiddag hade Lexie och jag besök av tre andra mammor och barn från föräldrargruppen....som vi gick i när vi väntade just våra "första" barn! :)
 
Vi brukar vara 6 mammor och 6 barn men i går kunde inte två av mammorna så vi blev "bara" 8 st...men jag kan säga att det var full fart här ändå med 4 små vildingar!! :)
 
 
I dag är allt återställt igen och nu ska jag hänga upp tvätt (eller slänga i tumlaren) och lägga i två nya!! Det blir lite tvätt när man varit borta kan man lugnt säga. Jag har även varit duktig att packat upp allt och lagt bort väskorna!! Det känns så skönt att det är ur världen nu!! Har inte hunnit dom andra dagarna och sånt där kan gräma mig dag och natt även om jag vet att jag inte kan hinna med allt hela tiden!!
 
Alltså... att det ligger någon dag eller två är väl okej... men så fort man ser det så får man ångest över att man inte tagit tag i det. Nu slänger jag oftast in det i ett rum där jag slipper se det.... men varje gång när jag går dit känner jag bara... phu...varför gjorde jag inte detta på en gång... samtidigt som jag vänder om och glömmer det igen för en stund! :)
 
Men nu är det som sagt gjort och allt är frid och fröjd... Kanske ska jag ta tag i att "bygga nya vagnen" när jag har så mycket tid över!!? Jag kan ju alltid öppna kartongen i alla fall och smygkika lite!! :)

Kommentarer
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh va mysigt med playdate =)

2012-11-08 12:38:24
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Evelina Sidenbäck

Hihi vilka söta vildingar :) Kul att ni håller ihop fortfarande.

Asså de där med packningen! Hata!! Jag hinner knappt innan för dörren innan jag börjar slita upp allt ur väskorna för jag hatar de där med att packa o packa upp... Vill bara få bort de ;) haha

2012-11-08 21:20:21
URL: http://evelina84.blogg.se/
Maria

Gullungar! Eget bord och allt :)

2012-11-09 21:13:54
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0