Badhuset!

I dag har Lexie "ledig" fredag om man kan säga så!! :)
 
I och med att hon bara går 15 timmar i veckan så har vi valt att ha henne där tis, ons och torsdag och så får hon vara hemma måndag och fredag! Lite för att, när jag är ensam, kan ta långhelg och åka "hem" till Karlskoga utan att behöva krångla för mycket varje gång. Sen om vi alltid kommer ha det så får vi se... men vi kör på det så länge!
 
Nu för tiden kräver ju dom små rätt mycket aktivitet å jag tog därför beslutet att åka till badhuset! Lääääänge sen vi var där nu då det ju varit sommar. Sen har vi även valt att avsluta babysimmet då det ju inte funkar sen när mini nr 2 kommit. Jag kan ju inte bara i början och killen... ja.. han åker ju ut på havet titt som tätt... ! :) Kanske börjar vi framöver igen, men nu känner vi att vi kan åka dit själva för att bada och leka istället.
 
 
En mysig fredagsaktivitet som vi nog gör till en vana tror jag framöver... sen om det blir på förmiddagen alltid är ju inte säkert. Men det var rätt så skönt.. för vi var nästan ensamna där. :) Men sen i höst kan det ju vara mysigt att "avrunda" dagen med badhuset också!
 
Kortet blev ju sådär bra men jag hade bara mobilen med mig och så var jag ju samtidigt tvunen att va snabb så inte Lexie hittade på nåt där i vattnet!! :)

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Kul fredagsaktivitet :) Den tycker jag att ni ska ta fasta på :) Vi har bad på torsdagseftermiddagarna... mycket skönt! Då smiter jag hem från jobbet lite tidigare för att kunna vara med på det :)

Skönt med långhelg för er, hade nog lagt upp de på samma sätt om jag varit dig.. :) som du säger, då kan man åka iväg om man vill de :)

2012-09-08 12:59:19
URL: http://evelina84.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0