V 30, MVC och vattengympa!

Det här med att blogga har ju inte riktigt gått som jag tänkt mig men jag gör så gott jag kan å här får Ni en liten uppdatering om mina senaste 36 timmarna typ!
 
 
Vi gick i går in i vecka 30 vilket känns helt otroligt och jag undrar i vilken vecka jag är i när jag förstår att det faktiskt kmmer att komma en familjemedlem till SNART??
 
Hur som helst så innebar starten på v 30 ett rutin besök hon mödravården. Alla värden såg bra ut och jag hade tom tappat ett kilo sen sist och två totalt sen inskrivningen. Precis som med Lexie.Inte bra att gå ner i vikt såklart under en graviditet, men jag var och är ingen underviktig person sen innan så jag är bara glad att jag inte gått upp en massa.... däremot tyckte väl kanske inte BM att jag skulle gå ner mer nu. Lovade henne i alla fall att jag absolut inte bantar utan att det bara faller sig såhär av olika anledningar.
 
Anmälde mig där och då till gravidvattengympan som jag även gick på när jag väntade Lexie och det visade sig att det började redan i dag!! Så ja.. i kväll har jag haft en härlig timma för mig själv... och 10  andra "tjockisar" i en riktigt varm å skön bassäng med gymping och UNDERBAR avslappning! Så skönt och välbehövligt att bara få rå om mig och magen äntligen då det rätt ofta känns som att "den" kommer i skymundan tyvärr!
 
Men nu ska vi få några härliga tisdagar tillsammans jag och min mage!! ♥

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Finaste du.... :) va spännande, tänk snart har du två små knoddar att älska över allt annat... ja de har du ju nu med men två utanför magen :) va häftigt!!!

Svar: Ja kära du... hur ska detta bli.. :) Både skitbra och skitjobbigt förmodligen!! :)
Mia

2012-09-11 22:55:47
URL: http://evelina84.blogg.se
Malin S

Åh.. fina magen! Hihi!

2012-09-11 23:09:38
URL: http://www.malinstolt.com/
Linduz

Vad fin du är Mia. :) Skönt med vattengympa.
Vad fort det har gått, tyckte det var nyss du berättade att ni skulle ha en till & nu är det bara 10 veckor kvar... oj.
Kramar

Svar: Tack snälla du!!
Mia

2012-09-12 00:14:15
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh är du gravid igen - grattis!
va länge sen jag va inne å kikade hos er men har klickat till bloggen på bloglovin nu så nu ska jag allt kika in lite oftare =) har dig på instagram med så ja kan smygkika där =)

Svar: Ja men visst är jag det!! Tack!! :) Jag vet hur det är.. man har uppehåll och har varken tid och koll på alla bloggar man följt i sina dar!! :) Kul att ha dig tillbaka... nu ska jag kika in hos dig!
Mia

2012-09-16 10:07:57
URL: http://melissasprinsar.com
Anna-Mamma och Socionom

Roligt att du har hittat tillbaka!:) Vad härligt med vattengympa som gravid:) Kram

2012-09-20 20:33:02
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0