Min bebis...

...har blivit stor! 
 
 
ETT år har gått och det är heeeeelt sjukt! 
 
Kommer minnas denna dag (tillsammans med hennes systers, SÅKLART,  födelse) för all evighet!! Guuuud vad jag älskar Er trots att Ni varje dag sätter mitt tålamod på prov!! :)
 
Men tiden går för fort... å nu är hon året fyllda!! Vårt fina lilla hjärta!! 
 

Som sagt... ETT år!! 

Och på BVC i dag såg det ut såhär:

8790gram  och 75,3 cm lång (för att vara exakt)..... det  är, du det, min lilla älsklling!! :) 
 
 

Kommentarer
Evelina Sidenbäck

Åh underbara unge!! Finaste Noelle <3 Tänk snart ligger jag där med 2:an :P hahaha... galet overkligt!

Ni är verkligen fina tjejer ni! Vilka brudar! De går så otroligt fort bara. Pussen o kramen <3

2013-12-05 07:00:15
URL: http://evelina84.blogg.se/
Maria Berndtsson

Det har gått galet fort det här året. Finaste Noelle redan ett år och ingen bebis längre. Det är ju en himla tur att man älskar sina barn trots allt. Kram på er tjejer och snart är ni hela familjen igen

2013-12-05 09:02:23
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Martina

Åh det var ett tag sedan jag kikade in här. Ett år redan. Oj. Tyckte det var igår ni blev fyra. Så fina tjejer. Får tårar i ögonen bör jag ser bilden från BB. Så mycket kärlek, lycka och glädje på en ich samma gång.
Kram på er.

2013-12-10 15:13:16
URL: http://martinaballerinas.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0