Tyst!

Ja, här har det varit väldigt tyst nu i en vecka! Men som Ni vet så är vi ju i Karlskoga och har varit dryga veckan! I dag är det söndag och i morgon, måndag, åker vi hem igen!

Detta betyder också att det på tisdag endast är en vecka kvar tills Classe kommer hem! Längtar som en tok men det är ju också det som är tjusningen med att han är borta! ;) Ni tycker säkert tiden har gått fort, precis som jag, men vissa dagar känns som en evighet och speciellt i början!

Hur som helst så har vi, som alltid här i Karlskoga, haft det väldigt bra! Träffat familj och vänner och gottat oss i massor. Men nu åker vi som sagt hemåt igen där vardagen väntar på oss! Lexie ska till dagis, sina 15 timmar, och jag ska pussla ihop dagarna så gott det går med allt vad det innebär! ;)




Kommentarer
Evelina Sidenbäck

Härligt med en vecka med familjen. Att kunna njuta extra mycket av de goda extra länge :) En vecka kvar nu då... De fixar vi ska du veta!

Tråk att din lyckodag blir vår mag-ont-dag... :( Men de fixar vi de med... (op för L den 5 mars).

Ja vissa dagar för dig måste verkligen vara helt galet långa o ensamma. Samtidigt som du säkert har de där riktigt bra dagarna då man kan sakna på ett sunt sätt ;) hahaha fattar du va jag menar?! Typ man har en skön saknad i magen :) MEN dessa dagar är de säkert inte flest av... Nä fy va jag svammlar, man kan ju tro att jag inte har bättre saker att skriva om... Ja så måste de nog vara så de är väl bättre jag sätter punkt här.

puss o kram flickor

2013-02-24 17:53:51
URL: http://evelina84.blogg.se/
Maria

Dessa tre veckorna har gåttt galet fort men har varit härliga så det känns inte så jobbigt att J snart åker. Fast denna gången kommer jag ju inte bara räkna ner till hemkomst utan även NY resa så kan ju ha med saken att göra

2013-02-24 19:33:33
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se
Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Härligt att han snart är hemma igen! Verkar ju hursomhelst som ni haft härliga dagar i Karlskoga, och det kan ju alltid få tiden att gå liiite fortare!

Kör försiktigt hem!

Kramar

2013-02-24 20:50:24
URL: http://mammatillfem.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0