Underbara väder!

Sådär ja.. då var vi hemma i Trollhättan igen då! Vi har inte hunnit vara hemma många timmar än (vaken tid) och ändå ser huset ut som ett bombnedslag just nu. :) Men det får det göra ett tag till för just nu orkar jag inte göra så mycket annat än att ligga på soffan. Det tar på krafterna att vara på "besök" i hemtrakterna! :)
 
I dag är en underbardag ute och så var det även i söndags i Karlskgoa så därför tänkte jag dela med mig lite av några härliga pulkabilder!! Härligt att fåbli barn på nytt i bland!
 
 
Ja, en underbar dag helt enkelt som slutade med en krock!! :)

Kommentarer
Linduz

Underbart fina bilder. Sa automatiskt "Aj" när jag såg sista bilden. Hoppas det gick bra med barnet. Dumma buske & hoppa på sådär.

Hör av dig om du hittar sånna där "Tvättlappar", annars kan jag skicka ett paket till dig med posten.
Kram

2013-02-26 14:05:03
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
Evelina Sidenbäck

Hahaha härliga bilder :) Älskar bilden då du åker :) o skönaste krocken på slutet!

Klart du måste ligga på soffan o vila upp dig! Helt rätt när du har chansen :) Nu räknar vi ner dagarna tillsammans :) snart är ni i mål!

pussen o kramen

2013-02-26 19:17:49
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0