Vitt vitt vitt...

I förra veckan fick jag ett ryck och böt ut pastellfärgen (ljusrosa och lime) i köket mot vitt (igen)!
 
Jag tycker att vitt är riktigt snyggt och när det bara handlar om små detaljer kan man ju så lätt ändra precis när man vill. Det är ju bara att byta ut lampskärmar, dukar, ljus och ljuslyktor och vips så har man "förvandlat" om mycket med små medel!
 
Så nu är det alltså ljust å fint i köket och det enda jag inhandlad här var två nya vita dukar (då jag tröttnat på de andra vita jag har), lite nya vita ljus, två glaskupor (som inte syns på bild) och den stora ljuslyktan på köksbordet!
 
VOILA!
 
 
Inget märkvärdigt men kul med lite nytt som sagt! :)

Kommentarer
Linduz

Ja, vitt är snyggt. Det ser mer rent ut då i hushållet tycker jag. Fråga mig inte hur & varför. ;-) ha ha.
Ha en fin dag! Kram

Svar: Ja.. vitt funkar alltid!! Stilrent liksom! :)
Mia

2013-01-29 11:27:19
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Jätte snyggt, önskar jag kunde ha lite lyktor och ljus framme men här får de plockas undan efter varje gå g de vart använt då mina tre gulliganer är mer högt än lågt... Ha ha!
Hoppas allt är bra med er annars!?!
Kram

Svar: Nej.. man får ju välja sina tillfällen när man kan tända ljusen å dessa är ju lite högre upp och brukar ändå funka. Dock tänder jag inga ljus i Lexie höjd då man aldrig vet vad som händer även hon vet att det är ajaj och väldigt varmt! Men när hon lagt sig kan man ju försöka mysa till det lite! :)
Mia

2013-01-29 11:49:01
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
E & A

Mia! In och läs om donkey på Konsumentverket!!! Bugaboo återkallar!

Svar: Tack!! Vi har faktiskt hört detta innan och skickat in vårat serienummer för att just få nya handtag. Dock har inga nya kommit än!! Måste kolla upp detta genast då man ju inte vill att ens barns ska falla till marken! :(
Mia

2013-01-29 13:26:39
Evelina - mamma till Lucas

Ja vitt är så snyggt!!! Håller med dig :)

2013-01-29 18:00:36
URL: http://evelina84.blogg.se
Helena

Vitt=bästa färgen. kram vännen

2013-01-30 09:07:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0