Svar på en kommentar..

Fick en kommentar i går och då avsändaren är anonym så tänkte jag att jag (i vanlig ordning) svarar här!
 
Inlägget är från i början av mars så jag funderade lite på vilken bild personen syftade på. Å när jag gick in på inlägget förstod jag vilken det var.

 
Anonym :
Ligger lillan på en tunn filt på marken???? :O
 

Jag vet inte om det är så att någon eller några tycker att jag är en dålig mamma....för titt som tätt trillar det in små lite halv "pikiga" kommenarer...eller så är det bara jag som missförstår dom!?

Hur som helst vill jag bara tala om att NEJ... jag lägger inte ner mitt lilla barn på en tunn filt när det finns tjäle i marken. (Vilket jag antar att personen menar då de andra bilderna i inlägget visar snö! )

Å för det första så är det inte en tunn filt...utan en äkta fårskinnspäls som dessutom är rätt tjock. Och för det andra så är det ju tyvärr så att, inte heller jag, har fyra armar...TYVÄRR!! Noelle satt i mitt knä större delen av tiden denna dag MEN... sen skulle jag ta lite kort å la ned henne på den fäll jag själv satt på!

Så nej... hon ligger inte på en tunn filt och heller ingen lång stund.


Kommentarer
Maria Berndtsson

Hade totalt missat den bilden. Ser ju vem som helst att det är en riktigt fäll och de håller ju värmen kanon

2013-03-25 12:36:44
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Anna - mamma till Ella

Att folk orkar! Suck! Det syns ju nog tydligt att det är en fårskinnsfäll hon ligger på. Ta inte åt dig! Kram.

2013-03-25 14:38:39
URL: http://www.almabosse.blogspot.com
Anonym

Herregud hur orkar man ens ställa en sån fråga...folk alltså...

2013-03-25 15:55:49
Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Ha ha tänk att folk orkar liksom! 😝
Jag tycker du verkar vara en kul, rolig, snäll, bra, påhittig supermorsa med glimten i ögat och hjärtat på rätta stället, och det finns alltid folk som retar sig på allt!

Kram

2013-03-25 22:12:21
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
Evelina Sidenbäck

Asså HAHAHAHA.... HUMOR än en gång när jag kikar in här!! O humorn kommer verkligen från någon härlig läsare! Skämta med mig?!

Men asså MIA HUR KAN DU????!!!! Hur kan du lägga N på den där superduper tunna filten...asså de är ju så grässtråna tränger igenom den så gles är den. Å va då har inte åtta armar...?? FAN lös de på annat sätt!

Vem fan som helst ser ju att de är ett fårskinn för de första!!! sen att du lätt henne ligga där ett par timmar de behöver du ju inte berätta. Ja man slutar aldrig förvånas!

kramen <3

2013-03-26 20:18:44
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0