Joråsåatte...

I morgon är dagen kommen (igen)!! Känns inte som att jag gör några andra inlägg om när C mönstrar på eller av. Har varken tid att blogga när han är hemma eller borta... men som jag sagt tidigare så ska jag i alla fall försöka blogga lite mer. ;) Här kan man ju bli lite mer personligare än på instagram... eller va fan... jag är nog rätt personlig där också förresten... men här kan man ju skriva av sig på ett annat sätt.
 
Hur som helst så har dagen varit fullspeckad... som vanligt dagen innan. Denna gången eftersom vi varit ute i båten sen i förra veckan. Kunde ju ha valt att komma hem en dag tidigare... men vi valde att passa på att njuta till fullo där ute och köra den lite stressiga dagen i dag i stället!! :)
 
Vi gör aldrig någon stor grej av att C ska åka utan kör på som vanligt men nu när kvällen är kommen och vi ska lägga oss blir det svårt att somna. Klumpen i magen kommer samtidigt som jag peppar mig själva at det även denna gången kommer gå bra. 
 
 
Vi startar med att redan i morgon sticka till Karlskoga för att sedan på fredag åka till Stockholm för en två dagars kryssning till Helsingfors. Min storebror fyller 40 år och hela tjocka släkten ska med! :) Så det blir en bra start. Dock är det jävligt jobbigt att planera allt som ska med...för att inte tala om när man kommer hem... men det roliga väger upp... Sen ska vi väl se till att hitta på lite andra aktiviteter också. Å är det fint väder kan vi ju alltid åka ut till kusten. 
 
Själv har jag nu gett mig fasiken på en förändring gällande min vikt och för att peppa mig själv kommer jag nog att använda bloggen  som lite "stöd". Jag vet inte hur många gånger jag sagt detta... men nu känner jag mig peppad och jag ska göra mitt bästa vad gäller kost och motion trots att jag nu blir ensam med två små! Det är inte alltid lätt att hitta tid till träning eller att planera middagar... men jag ska som sagt göra ett försök å jag hoppas Ni peppar mig! Jag tänker ha/ta små mål i taget å hoppas på så vis att jag denna gången ska lyckas. 
 
Nä.. nu går jag in å lägger mig hos min familj och myser det sista!♥

Kommentarer
Linduz

Du kommer att klara av denna månad med som kommer. Jag finns här uppe för dig & tjejerna. <3

Om jag peppar dig, så hoppas jag att du kan peppa mig med samma förändring som du vill ta tag i.

Styrkekramar kommer här. <3

2013-05-30 09:52:41
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
Maria Berndtsson

Är nog det som är tricket att inte göra så stor grej av det hela, är ju trots allt en del av vår vardag både att de kommer hem och att de åker.
Klart vi peppar dig! Jag gick ju ner en hel del innan jag blev gravid med Sonja och allt försvann ju inte eftr förlossningen direkt men en stor del och sen har vågen stått relativt still vilket jag ändå vart nöjd med. Tror det viktiga är en strategi och en plan på hur du vill genomföra det och även om sommaren är en årstid det lätt slinker ner en glass och vin och annat gott så är det också ganska lätt att äta nyttigt. Grillat kött och fisk och det finns ju massa fräscha fina grönsaker nu. Så kör hårt tjejen, du kommer fixa det och tänk på att en glass då och då bara gör en lycklig och behöver inte sabba allt :)
Hoppas ni får en trevlig kryssning nu och vi kanske syns i vimlet på Smögenbryggan. Kram på er alla tjejerna

2013-05-30 09:54:15
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Så vacker bild på dig!!! Måste passa på o säga de så jag inte glömmer bort de mellan raderna ;) Har ju en förmåga att bli ett gäng ;)

Nu är alltså tråkdagen här. Men HELT RÄTT att proppa första dagarna med roligheter :) Värsta festen till helgen alltså :) De kommer bli toppen. Då har du familj o vänner nära <3

Asså klart vi finns här o peppar!! Alla gånger! Your rock you know! ;) Mig rubbar du inte i första taget! Små mål är alltid de bästa, man ska ju inte stressa. O de fungerar ju bara om man verkligen är peppad. Men som jag skrev till dig; Detta fixar du, Du är grym! :)

Nä nu ska jag fortsätta komma ifatt allt skrivande de gjort... Jäklar va du hunnit med... Va har hänt???!!! ;) hihihi...

pussen o kramen SMACK!! From finnen i röven

2013-05-30 19:10:22
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0