Lite yoghurt bara!

Lägger över lite bilder från förra veckan då vi var i Norge och hittar då dessa.
 
Lexie måste ha, utan min vetskap, hämtat en yogurth i kylskåpet, på rummet, för att sedan ta med till deras koja som dom hade i garderoben. Efter ett tag är det rätt tyst och jag funderar lite på vad Noelle gör då Lexie höll på med andra saker i rummet.
 
Ropar på Noelle som kommer springandes runt hörnet med en sked i högsta hugg....
 
 
Ni kan ju bara ana vad som hände efter detta?? Haha...
 
Man blir ju så trött när sånt här händer men man kan ju heller inte bli arg...inte jag i alla fall. Det var helt enkelt bara att "sucka lite" med ett leende på läpparnat...sanera unge och torka upp "skiten"!!
 
Sketungar!! Dessutom hade Lexie gjort en geggamoja av gamla ostkrokar och vatten (till sin docka visade det sig) som även detta hade slunkit ner i Noelles mage!!
 
Jaha.. men vart var då jag tänkte Ni... jo.. jag låg så skönt i sängen och tittade på tv och njöt av att ungarna ändå lekte och kunde hålla sams!! :) Men tji fick jag... 
 

Kommentarer
Maria Berndtsson

Det är ju svårt att bli arg vid sådana tillfällen, jag är precis som du där städar upp och skrattar mest. Busungar, tur att man bara har en än så länge som hittar på hyss men hon lär nog lära upp syran så fort hon kan :)

2013-11-12 20:35:26
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Hahahaha så jäkla kul!!! Skitglada ungar iaf ;) Vilka små ljus du har ;) hihi... puss på er flickor

2013-11-12 21:11:16
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0