Lexie 2 år och 6 mån!

Ja, i dag blev Lexie "2,5" år! (130912) 

Tiden går fort men det sjukaste, tycker jag, är att Noelle snart blir 10 månader! Herregud säger jag bara! :(

Men visst... det är charmigt ju äldre de blir också... Dock kan de snart få stanna av lite i sina åldrar... Ni vet.. om man typ kunde frysa tiden lite runt 4 och 2,5 år sådär! ;) Små men ändå rätt självgående ! Haha...

Nä.. Det vore ju tokigt... Nån gång vill man väl även att de ska flytta hemifrån också! :)







Älskade små ungar! ❤

(Å ni har väl lagt märke till den fina syskonmatchningen) ;)


Kommentarer
Maria Berndtsson

Det är helt galet hur fort det går, men vi blir väl inte äldre eller?! ;)
Visst vill man stanna tiden rätt så ofta men när det är som trotsigast vill man bara att det ska gå lite fortare. Fast å andra sidan så känns det som att det kommer trotsåldrar i olika faser tills de flyttar hemifrån ändå

2013-09-13 08:49:22
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

Matchning?! Nä de vet jag inte!! ;) Tänk snart sitter jag med två ungar i tonåren ;) Ja tiden springer fram.

Svar: Jag vet att du ser matchningen Evelina... Men att du inte vill veta av den!!! ;(
Mia

2013-09-16 21:44:39
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0