Äntligen kan vi börja räkna ned på riktigt...

Å så var helgen över och ny vecka påbörjad! 
 
Det går fort tycker Ni!!  Å jaaa... jag är väl benägen på att hålla med om det. Ialla fall såhär i efterhand. ;)
 
 
Men vissa dagar är låååånga ska Ni veta.  Så långa att man, när man vaknar, längtar tills man får gå och lägga sig igen och bocka av ännu en dag från kalendern. Samtidigt så måste jag även påminna mig själv att också njuta... njuta av tiden hemma. För den kommer ju faktiskt inte (aldrig) igen. Inte med dessa två i alla fall. ;)
 
Men nu är det bara 3 dagar kvar.... TRE dagar!!! För vissa skulle det vara katastrojobbigt.... tänk Er då 28 dagar.... 
 
 
 
Det är PRECIS vad vi just gått ignom! :)
 

Kommentarer
Evelina Sidenbäck

Heja er brudar! Ni är stentuffa tycker jag! Mina favvotjejer :) Härligt med nedräkning. Sista dagarna tills ni äntligen är hela igen.

Vi får hoppas att ungen stannar inne ett par dagar efter C:s hemkomst så jag hinner vila upp mig efter att ha varit din gråsten i en månad! De är tufft ska du veta men jag kämpar på jag också ;) "O du snackar om att ha hand om två ungar själv...." HAHAHA puss på dig min böna

2014-02-03 21:49:15
URL: http://evelina84.blogg.se/
Birgit

Härligt att han snart kommer hem! Förstår att det måste vara tufft, jag skulle inte klara det... Men man fixar väl det man måste!

Söta prinsessor du har! Själv går jag här och väntar på nästa prins eller sessa, spännande!

Kram

2014-02-03 22:38:43
URL: http://www.timjanoakleja.wordpress.com
Maria Berndtsson

Söta tjejerna är. Visst får man påminna sig lite om att njuta av tiden med, som du säger den kommer inte tillbaka. Allt är ju inte kaos och kalabalik jämt det finns ju underbara mysiga stunder som man lever på länge också mitt i all vardag som man ska igenom.

2014-02-04 08:02:24
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0