God morgon!

Efter att vi kommit hem från resan är det vääääääldigt tidiga mornar här nu! 

Får väl skylla på jetlag men tycker ändå att det är lite konstigt då barnen ändå sover vila som vanligt och sen somnar runt 19:00 på kvällen! Lite tidigare än i Malaysia kanske men inte ovanligt tidigt för det!?


På resan somnade dom ju även i vagnen, vi lyfte senare över dom till sängen och ändå sov de hela nätterna! Men lite omställning är det ju säkert för de små kropparna och min teori är även att man utomlands är ute HELA dagarna vilket man ju inte direkt är här hemma i detta "sket"väder! 

Nä, tacka vet jag vår och sommar då man bara kan kan öppna upp altandörren och skicka ut ungarna! Dock måste vi i år sätta upp staket så att dom inte rymmer... framförallt Noelle! ;) När jag är själv måste jag ju kunna lämna dom en liten kort stund, då och då, även om vi är ute! En studsmatta och en lekstuga ska också införskaffas och en ny (stor) rutschkana! ;) 

Jaja.. Nu är det ju en månad eller två kvar tills dess och nu får vi fokusera på att ungdkruttarna ska somna om igen när dom vaknar så tidigt som runt 04:00 tiden! ;) Och i dag gjorde vi faktiskt det (efter att ha vart vakna ca 30-45 min)! Det blev ingen sovmorgon men kl 06:00 är ändå okej! Speciellt när man somnar 20:30 som jag gjorde i går! ;)

Kommentarer
Evelina Sidenbäck

NU vet jag vem jag kan ringa om nätterna när jag ändå är uppe o ammar ;) haha!! Va skönt att ni kunde somna om så fort ändå..

Ja utomlands blir de ju en annan trötthet. Värmen tar mycket energi men du får nog ge de några dagar så är ni nog tillbaka i gamla vanor igen...fan va trist...åk tillbaka vett ja!!

2014-03-03 16:24:35
URL: http://evelina84.blogg.se/
Maria Berndtsson

Är så glad att vi har staket runt hela vår trädgård så vi verkligen kan släppa ut busarna i trädgården i sommar och med dammen borta så har vi inget farligt längre heller. Här blir det sandlåda och kanske gungställning och lekstuga som ska införskaffas fram igenom.

2014-03-15 14:14:10
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0