Skitbåt!!!!

Usch... nu är det bara en timma kvar tills Classe åker och jag är så himla ledesn.

Jag vet inte vad det är denna gången, men det känns rent ut sagt förjävligt!! Har sån ångest i kroppen och jag bara känner hur ensam jag kommer bli. Jag vet att det kommer gå över, men nu känns det piss.

Känslan av hur tyst det kommer bli i lägenheten skrämmer mig redan nu. Jag vill INTE!!!

Vill ha min familj och mina vänner här nu känner jag..Men det är 20 mil dit. Och innan man kommit dit så har ju det värsta gått över ändå.

Tårarna tar liksom aldrig slut och jag känner mig så himla dum och töntig. Varför ska jag sitta här och böla för. Det blir ju inte bättre för det!! Och stackars Classe... han måste ju känna som att det är hans fel... men det är det inte....

Det är den där jävla skitbåtens fel! :)

Nu fick vi precis reda på också (via sms från rederiet) att dom kommer få bo på hotell i natt. Visst är det bara att dra ut på lidandet, men just nu känns det som att det hade vart skönt om han stannade hemma ett dygn till!!


Men men... det är inget att göra... det går nog över snart...(hoppas jag) :(

Kommentarer
Helena

Lilla vän :-( Tycker synd om dig. själv tycker jag att det ät jobbigt när Tolle jobbar natt, då ser jag inte honom på en vecka..... Men du har det verkligen värre.

Tänker på dig.



KRAM GUMMAN

2009-04-04 11:27:02
fredrik

du kan komma hem vet du

2009-04-04 14:58:41
Jessica

Du har ju mitt besök att se fram emot nu. Guuud vilken upplevelse..hahahaha

2009-04-04 17:54:23
URL: http://keckan.blogg.se/
Linda

usch... Hur länge blir han borta?

2009-04-05 15:14:06
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0