Jag är en sjukling...

Usch.. det var länge sen jag var ordentligt sjuk så att jag behövde vara hemma, men nu var det visst dax. Känner mig som en påse skit rätt ut sagt. Just nu är det lite bättre, då jag fått i mig lite värktabletter, men jag är fortfarande väldigt matt i kroppen oh blir svettig så fort jag rör mig. Ont i halsen och kroppen är ingen höjdare direkt!! :(

Gick hem tidigare i går från jobbet, då jag kände redan på morgonen att nåt var fel. Men envis som man är, så lyssnar man ju inte på kroppen å måste ju gå till jobbet ändå. Idag gick jag upp också...fast jag kände att jag inte var frisk... men fick gå å lägg mig igen då kroppen sa ifrån!

Jaja.. nu vet Ni att jag är sjuk i alla fall.... och även om jag inte orkar göra så mycket annat än att ligga i sängen, så blir jag så hima rastlös! Det får allt bli bättring tills i morgon!!

Hoppas allt är bra med er ändå...

Kommentarer
fredrik

krya på dig

2009-04-15 17:55:28
Nilla

Men hallå....du kan ju inte vara sjuk nu!!! Å varför hasa sig iväg till jobbet om du mår dåligt? Det enda som händer är att du smittar ner de andra...Kura ihop dig, mys och krya på dig så ses vi soon.

Kram!

2009-04-16 07:05:47
Linda

Krya på dej :)

2009-04-16 16:00:13
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0