Paus


Man får passa på att blogga lite i reklamen.


Sitter och tittar på färjan och man kan ju inte annat än å skratta. Underhållning på hög nivå!!

Jag har faktiskt inte något vettigt att skriva om alls idag. Har jobbat som vanligt och stämt av med kollegorna hur helgen har varit. Efter jobbet drog jag iväg och fixade mina naglar. Det var verkligen på tiden. Tog en fin pärlemor färg på naglarna och satte även dit några stenar. Lite vår snyggt sådär! :)

Sen handlade jag lite oxå! En kjol... som jag inte riktigt vet om jag ska behålla eller ej.. men dom stängde, så jag tänkte att jag tar hem den å provar å så får vi se. Å så blev det Ica Maxi innan hemfärd.  Har nu  lagat till en härlig salld som ska avnjutas till lunchen i morgon och till kvällsmat fick det bli två knäcke mackor med tunn skivad kyckling på. Det var smaskens, men kanske inte världens roligaste! Men det är ju så jävla tråkigt att laga mat när Classe är borta.

Gårdagen var lugn som jag skrev igår å på kvällen blev det ju filmkväll och massa godis. Blev bjuden på mat oxå... sicken lyx!! :) Kommer ihåg namnet på en film.. The Girl In The Park.. en drama. Helt  ok faktiskt. Det andra var en triller.. kommer inte ihåg namnet.. men bra var den. I morgon blir det dax för den tredje filmen ... en riktig skräckis... Hua... Vet int eom jag vågar kolla på den, men jag ska göra ett försök. Å i värsta fall så får jag väl sova kvar hos Vera o Mattias.. eller dom hos mig!! Ha ha...

Nä.. nu blir det färjan igen...  Diggar Håkan.. han är roligt om än lite borta!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0