Valborg..

Oj oj oj vad klockan blev mycket nu då!! Dax att ta sitt pick och pack å dra sig hemåt.

Vi åker ju som sagt ut till stgan idag och det ska bli riktigt skönt. Ska bara hem och packa ner lite (mys)kläder och så badkläder förståss.. man vet aldrig. Jag och min lillebror har ju  haft som tradition att bada 1 maj.. å ja.. man kan ju inte svika! Eller??? *ler* Njae.. jag är tveksam.. det är visst bara 11-12 grader i öresjö där vi ska vara så.. jag får se hur det blir!  Rapport kommer om hur det blev efter helgen... :)

På lördag kl 16,45 landar Classe på Landvetter och efter det så är vi bjudna på STOR fest här i Trollhättan. Det är 4 x 40 års kalas och det verkade som at det skulle komma runt 360 personer. Så det blir nog skoj. Det är vår VD blandannat som är födelsedagsbarn!

Nej.. det var väl vad jag hade för nu! Ha det gött å ha en bra valborg!


Kommentarer
fredrik

dåligt mä innlägg nu

2009-05-03 12:57:36
Linda

Oj vilken fest det måste ha varit med så mycket folk!! Hoppas ni hade det kul :)

2009-05-04 20:22:46
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0