Det är sent nu...

Klockan är över 01.00 nu och jag ska alldeles strax gå upp och lägga mig. Somnade en sväng i soffan förut, men så ringde Classe strax efter  midnat, då han gått på sitt pass, å efter det vaknade jag till och började kolla runt lite på internet. Men nu är det snart dax för mig att säga god natt.

Det blev utgång i går i alla fall. Mycket trevligt. Vi var på Bishops Arms, knöka fullt med folk, men vi hade tur å hade ett bord. Efter det blev det en sväng till Butlers.. men det kunde ha kvittat lika gärna. I dag har jag inte gjort så mycket. Hat kollat på melodifestivalen nu på kvällen och det var ju inte det bästa jag har sett kan jag säga. jag har nog nåt att säga om alla låtar, men det orkar jag inte ta upp just nu. Tycker ändå att Alcazar var bäst och dom gick ju vidare, så deet var bra. Inte för att jag tyckte att Shirley Clamp:s låt var bra, men vilken skräll att hon kom SIST!! Det trodde jag inte. Ja ja... nu vet man i alla fall vad man ska göra på lördag kvällarna framöver. Trots kanske många dåliga låtar, så är det ju ändå melodifestivalen vi pratar om. :)

I morgon ska jag nog ge mig ut för att förberda lite inför festen jag ska ha nästa lördag när jag fyller. :) Hela tjocka släkten kommer ju hit och det ska bli så kul att träffa alla. Vi blir närmre 20 stycken och alla ska bo kvar. Undrar jag om det kan bli den sedvanliga turen runt trollhättan och visa våra fina slussar för dom som inte vart här. Ha ha.... Alltid nåt att via alla fall.

Nä.. nu blir det till att knata upp på övervåningen för att sussa.

Godnatt allihopa!!

Kommentarer
fredrik

5 dagar kvat sen kommer vi tjohoooooooooooooooooooo vilket party det ska bli .Om jag vore dig så skulle jag ha lite uppsikt iveckan man vet alldrig va som kan komm aatt hända

2009-02-08 18:17:29
emma

det ska bli så kul att komma och hälsa på! :)

2009-02-08 19:42:56
URL: http://emmamatildas.blogg.se/
Mia

Det ska bli jätte roligt. Men nu blir jag lite nervös....Fast, Fredrik, jag tror bara att du driver med mig. Så det så! :)

2009-02-08 21:15:56
URL: http://miapiafias.blogg.se/
fredrik

som sakt var vhåll ställningarna man vet alldrigjag säger som på trissreklamen plötslit så händer det när du minst anar

2009-02-08 23:32:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0