Första inlägget...

Okej.. Efter ett drygt år återkommer jag till den blogg där jag en gång faktiskt startade. Anledningen till att jag böt vet jag inte riktigt, men nu är jag trött på den bloggen och att den aldrig funkar. Tråkig design och tråkiga moduler. Känns lite ovant och det kommer väl ta ett tag innan jag får iordning nån slags design på sidan. Men Ni får väl ha tålamod med att den kommer se lite tråkig ut ett tag.

Trodde att jag skulle kunna få tillbaka min gamla sida, men jag fick skapa ett nytt konto men som är väldigt likt mitt andra, så de som följt mig på www.miapiafia.bloggspace.se kommer lätt att hitta till denna sida då den heter www.miapiafias.blogg.se  Den andra hette exakt som min nuvarnade, utan s.... Öhöö... var det någon som fattade detta eller!?!? Ja ja.. skit samma. Nu är jag här i alla fall å det är denna blogg som Ni ska hålla koll på hedan efter.

Okej.. jag ska sluta babbla å se om jag kan få nå'n liten ordning på sidan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0