Jag har typ dött...



Ärligt talat. Jag har typ dött i mina armar känns det som. Det där med att känna sig som spagetti hade vart fint nu.. för jag känner mig fan som överkokt spagetti. *ler* Ujujuj... jag kommer ha sån träningsvärk i morgon så det finns inte. Har försökt att stretcha så mycket jag kunnat, men det kommer ändå att kännas. Benen är rätt skakiga oxå, men inte som mina otränade armar...:) men ja ja.. nu är det i alla fall gjort och jag kan känna mig lite duktig.

Classe är iväg på innebandy. Kom å tänka på hans fina tånaglar.. ha ha.. undrar om det är nå'n som får se på dom. Tsss... Hur som helst så tänkte jag hoppa in i duschen nu å sen börja med maten. Vet inte riktigt vad det blir, men det blir egna klyftisar i ugn i alla fall. Tror det blir lövbiff till och så en god sallt. Detta kommer att sköljas ned med ett fint bag in box vin. :)

Grabbarna på innebandyn var sugna på lite utgång i kväll, så vi får väl se om vi får främmande här i kväll eller om vi går iväg någonstans?? Eller så kanske vi bara stannar hemma. Vet inte riktgit vilket sug jag har än. Är ju rätt seg i kroppen, så soffan skulle passa perfekt i kväll känner jag.

Nä.. nu får jag försöka resa på mig å börja greja lite...

Vad gör Ni i kväll??

Kommentarer
Jessica

Jag kom just hem från jobbet, ska lägga mig i soffan och kolla film :)

2009-01-16 22:10:13
URL: http://keckan.blogg.se/
Elin

hihi vad körde du? pump eller? det e det slitigaste av allt, 2 dgr efteråt(för då kommer det värsta)kan man ju för fan inte röra sej ;) haaha kram

2009-01-19 23:06:20
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0