Måndagens träning över.

Ja, då har man varit duktig i dag också. Med tanke på att vi nu går in på vecka nummer tv å med träning så har jag inte riktigt ännu kommit in i det där "goet" Ni vet, när man tycker att det är gött och gå å träna. Känner mig trött efter jobbet och vill egentligen bara slänga mig i soffan. Det som räddar mig är att jag absolut inte har något att skylla på, då vi bor 3 minuter från där vi tränar. Och när jag väl är påväg dit så känns det rätt skönt.

I dag blev den en ny kompination. Först 30 minuters intensiv spinning och efter det 40 minuters pump. Pumpen kändes lite tung eftersom jag ju fortfarande har träningsvärk efter fredagens pass. Men nu hoppas jag att jag tränat/stretchat bort den lite. :)

Nu blir det havregrynsgröt och så ska jag kolla på idrottsgalan i brist på annat.


Kommentarer
Elin

kolla min blogg du har blivit utmanad ;)

Nu komjag precis hem från träning aerobic dance & ska käka räkooor :) MUMS! Duktig du är med spinning & pump ! puh vi kör hårt ;) kram

2009-01-19 20:51:35
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0