Mittwoche

Japp... Onsdag i dag och så även "lill Lördag" kallad. 

Nån brakfest blir det inte i kväll, men däremot lite festligt, när Carl Johan, (Classes lillebror) skall bjuda på äkta Mexikansk tacos. Han har ju varit i Mexico och pluggat ekonomi ett halvår, och har nu varit hema en vecka, för att (redan) i morgon sticka till Australien å fortsätta där ett halvår.

Jag har aldrig sett Carl-Johan framför spisen.. men däremot i kökets kylskåp.. (där man för övrigt, kan hitta hela brödrarskaran) Ha ha... Han har dessutom aldrig provat å laga denna rätt. Så jag vet inte om man ska vara lugn eller behöva oroa sig inför kvällens meny! :) Men jag älskar ju tacos.. så jag kommer säkert mumsa å vara glad.
Nu äter ju visst inte Mexikanare tacos som vi äter med köttfärs... utan med riktigt kött... Men vad kan gå fel...??

Det blir alltså ingen träning i dag.. det får helt enkelt bli våran vilodag idag, men i morgon så kör vi igen. Skulle ju ha gått upp i morses å simmat hade jag tänkt, men Nej.. det gick bara inte. Jag får börja med det i nästa vecka.. Haha..

Vi skulle oxå behöva kolla på nya lampor till vardagsrummet... får väl se om vi kan komma iväg en sväng efter jobbet. Skulle i samma veva då kanske ta å hoppa in på nagelstället å fixa mina naglar. Julen är ju slut nu å mina röda naglar känns lika tråkiga som tomtarna som måste packas ned. (I DAG)

Halva dagen är snart över å jag ska gå hem till Classe på lunchen.. Nice!



Två sånna här skulle vara snyggt i vårat fönster!



Kommentarer
Jessica

Åh snygg lampa! :)

2009-01-14 22:19:41
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0