Nada!

I morgon är det fredag... Skönt! Ännu en arbetsvecka som är över. Inte för att jag inte tycker om mitt jobb, men det är alltid skönt med helg då man får vara lite ledig. Classe har ju varit i Kalmar hela veckan också och jag har sovit lite sissodär denna vecka. Vet inte riktigt vad det är, men jag har känt mig lite sådär småorolig när jag gått å lagt mig. Tror det har att göra med min arbetskamrat som är lika dan. De har precis köpt hus och hennes kille jobbar i Norge på veckorna.. Å i och med detta sitter vi på jobbet å skrämmer upp varandra! Löjligt va! :) Så hur det ska gå nu när Classe åker ut en månad igen vet jag inte!!

Det är väl bara att hoppas på att det bara blir ljusare och ljusare ute på kvällarna.. å det blir det ju så småning om. Vet inte vad det är med mörkret alltså, men det gör i alla fall allt mycket läskigare! Tycker jag! Hade önskat att jag inte var så mörkrädd, men vad ska man göra åt saken. Det bara är så. Vad kan hända lixom.. Jo.. ett monster kan ju komma fram under sängen....

Ha ha.. Men det har väl alla upplevt någon gång.. Ni vet när man ska lägga sig i sängen och man typ bara hoppar upp på madrassen för att ingen skall få tag i ens fötter.... Hua.. får rysningar i hela kroppen när jag tänker på det. Samma sak när jag ska gå upp för trappen... Jag måste hela tiden kolla så att ingen är bakom mig som kan få tag på mig.

Jag kan skratta åt detta nu, men sen i kväll är jag lika "sjåpig" igen. Visst är det värre vissa dagar å andra tänkter jag nästan inte alls på det... Men som det verkar nu har jag kommit in i nån slagt "räddperiod" igen. Men jag sover ju rätt okej på nätterna ändå, så jag ska inte klaga.. för har jag väl somnat så brukar jag sova igenom hela natten. Plus att jag ju har lampor tända i lägenheten å så även tv:n på i sovrummet. Elräkningen tickar... Ha ha.

Nä, jag hade inget alls vettigt att skriva här idag! Ibland har man sånna dagar å idag är visst en sån dag.

Hej!!


Kommentarer
Leena

Ja, usch ja. Kan ju säga att jag är "smått avundsjuk" på 2 polare som ligger på en strand i Thailand... s

2009-01-22 14:52:44
URL: http://leenaw.blogg.se/
emma

jag är också mörkrädd som bara den! men som du säger, vet inte riktigt vad man kan göra åt det heller...

2009-01-22 16:34:54
URL: http://emmamatildas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0