Städa städa...

Sitter i soffan och tittar på Life on Ryan på MTV. Egentligen så ska jag ju städa, men helt plötsligt har jag ingen lust. Så nu bloggar jag lite istället. Tyvärr har jag inget roligt att skriva om, utan jag bara fördriver tiden så att jag slipper städa. Tror viss att städningen går av sig själv. Att om jag sitter här en stund till kanske någon har dammsugit upp råttorna på golvet å plockat undan det som skall plockas undan!!  Tyvärr verkar det inte hända! :)

Det är inte skitmycket att göra, så jag får helt enkelt dra på nån bra musik å så sätta i gång. Ju förr dessto bättre. Börjar jsg nu så är jag ju snart klar å kan då göra vad jag vill.

Skulle behöva gå en sväng till affären också... men det får vi ta en funderare på när jag har städat klart. :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0