Tvätt!


Ännu en dag är kommen på denna veckan!

Klockan ringde alldeles för tidigt i morses också... som vanligt. Det värsta är ju att jag itne kan göra så mycket åt det om jag vill komma hem i bra tid på dagarna. :) Men det tar mig alltså över en timma att vakna till liv. Man brukar ju vakna till efter duschen... men inte jag. Nä.. då ska det viras in i en stor handduk, slås på tv:n å krypa under filten för att titta lite på The Voice på 5:an.. Å där skulle jag lätt kunna somna om igen, fast jag typ varit vaken i 15-20 minuter! Så nu har jag i alla fall gått från att lägga mig i soffa, till att bara sitta där en liten stund innan jag fortsätter med mitt "iordninggörande". Skönt att kunna sega lite på mornarna. Fast helst av allt önskar jag att man bara behövde gå upp å typ dra på sig kläder å sen gå till jobbet. Då hade det typ tagit mig en kvart kanske bara. Det hade vart gött det!

Fick i uppgift att lägga i en tvätt i morses också... vilket väl inte är så mycket begärt, då ju Classe sen sköter resten under förmiddagen då jag är på jobbet. MEN.. det är ju ännu ett störigt tröttande moment... när man väl tror att man är färdig å ska gå iväg till jobbet.. så måste man ner i tvättstugan med en tvätt. I HATE IT. Men jag gör det ju såklart ändå. :) Alltså.. det är hur smidigt som helst så jag vet egentligen inte vad jag gnäller om. Alltså.. nu vet ju inte alla hur det ser ut hos oss, men för att jag skall komma ut från vår innegård, måste jag ändå gå igenom huset där tvättstugan är i, så what is the problem lixom!!

Jaja... nu är det gjort å Classe får ta hand om resten stackarn. Ha ha... men jag brukar säga att jag får ju alltid tvätta själv när han är hemma... (ävenom det nu bara är mina grejer). :)



Ja, nu ligger där tvätten å blir ren! :)




Kommentarer
Classe

Så där då var andra tvätten inne. Tänkte först att vi kanske kunde hjälpas åt med slutet men för att slippa sura miner på lunchen så fixar jag allt, som vanligt...:)

2009-01-27 08:48:50
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Mia

Ha ha.. ja, det har du ju rätt i! Jag kan väl hänga upp en tvätt när jag kommer hem då eftersom du ändå lagar lunch åt mig! :)

2009-01-27 08:51:57
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0