Dom är påväg

Pappi ringde för ungefär 1 hour ago och sa att dom åkte från Kga, och det innebär för mig att det nog dax att göra sig i ordning, med tanke på vilken tid det tar.

Somnade om i morses runt kl 08.00 och vaknade igen vid 11.00 tiden... Jag ville egentligen bara somna om, men det är ingen bra idé för då blir det bara ännu en natt med dålig sömn. Jag får verkligen panik på det här jävla benet nu. Trodde ju att sista veckan skulle gå bra, men den är väl värst bara för att jag vet att jag är så nära att få ta bort gipset. Samtidigt så blir det väl att man tänker mer på det när man inte direkt gör något. Men men.. det får gå och nu får  jag ju sällska p här i ett par dagar å då får jag ju annat att tänka på.

Lite bilder från gårdagen.... Ett mysigt av slut på vår "semester" och sista dagen tillsammans inna Classe åkte. Nu är det bara nedräkning som gäller. :)

Fick by the way ett sms förut från honom å han skrev att han var framme i Amsterdam.. Gott å höra. Man är ju alltid lite nervös när han ska flyga, då det ju är så myckt olyckor. Men man tror ju heller aldrig att det ska hända en själv, så det är bäst att inte tänka på det för mycket. Uschi..

C-H tvättar bilen....

...och jag har lite halvtråkigt i bilen under tiden..

Sen blev det mat....

..och det var gott.

Kommentarer
storebror

faaan va du sölar o slafsar syrran dä hörs ända hemm ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ah ah

2009-07-23 09:56:18
Elin

hej sötamia :) Du får jättegärna länka om till mig ;) nya bloggen www.metrobloggen.se/kvisten. :) kram!

2009-07-23 10:20:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0