Förmiddag..

*gäsp*

Känner mig trött... Har vaknat, nu, två dagar i rad runt klockan 06.00 av att det kliar så förbaskat på mig. Å det är dom där jävla myggorna som ätit på mig..vem som nu kom på att dom skulle finnas?? Har inte fått ett enda myggbett på hela sommaren... men så åker vi ut till farbror och faster till deras sommarställe... Och vad händer då. Jo.. man blir överfallen av mygg.

Bara det att då kände man ju ingenting... + att jag smorde in mig med myggspray över typ hela mig. Men se det kan inte ha funkat... för alla vi som var ute där i söndags är helt myggbitna. Ha ha.. Kan ju skratta lite åt det, men jag hatar det.

Dessutom när jag vaknade sådär tidigt, så kom en fluga, som verkligen inte ville sluta flyga, in i rummet där jag sover. Och tro inte att den tänkte flyga därifrån heller.. Nope... jag blev tokig å kunde knappt somna om. Men så tillslut lyckades jag väl somna i alla fall. 

HA... å vad låg i saftglaset i morses... Jo... flugan. Rätt åt den.... tyckte jag först. Men när jag sen såg att den rörde på sig så plockade jag upp den, och hoppas nu på att den torkad å kan flyga igen. :( 

Dåligt samvete?? Mmmm.. lite grann faktiskt...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0