Gipsfri??

Sitter i bilen påväg till Uddevalla för att (förhoppningsvis) ta bort gipset. Ja, det var i alla fall vad de sa sist jag var där. Och jag kan inte känna något konstigt i benet, så jag behöver nog inte vara orolig.

Vi åkte kl 07.00 i morses och vi passerade Götene för en stund sen. Åker nu i in Lidköpings kommun om Ni är intreserade. :) Åkte också förbi i en poliskontroll precis... även om de står på andra sidan, så får man ju hjärtstopp när man ser en polisbil. Haha... man tror alltid det värsta..

Nej.. nu hoppas vi på att jag är gipsfri när jag skriver nästa inlägg... Eller vad säger Ni??

Kommentarer
Karin

Åhhh hoppas hoppas hoppas!

Tiden har gått snabbt iaf va?



Ja men skoja inte jag va en riktig mallgroda o sprang runt o visade för alla...hade ju naturligtvis tagit kort m moben...haha

Kramar

2009-07-28 19:43:45
URL: http://lillak24.blogg.se/
Linda

Hoppas du är gipsfri nu, måste vara underbar känsla :)



kram

2009-07-28 20:23:53
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0