"Kusinfrisör"

<--------------  Nu ska burret bort!!

Ska strax åka till "backa" för att bli klippt av kusin Kristin. Anna-Lena brukar ju alltid klippa mig annars, men då Kristin tog studenten från frisörskolan i sommras, så ska hon få visa vad hon går för. :)

Jag nästan hatar mitt hår.. jag vet.. det är ett hårt ord, men säg... Jag gillar INTE mitt hår i stället då.  Har ju självlockigt hår, å jag vet att många skulle döda för det. Men nej.. jag hade gärna haft spikrakt hår i stället. Men men.. det hade säkert vart tvärtom om jag nu haft just spikrakt. :)

Jag vill tacka plattången som är min trogna vän.. samtidigt som den också gjort att håret slits lite väl mycket. Jag försöker att dra ner på plattandet i hela håret.. å bara ta lite i luggen å på sidorna.. Men nu känner jag att det är rätt risigt i topparna och det är dax att göra nå´t åt det.  Sen behver jag även färga min snygga utväxt... ska färga mig lite mörkare tror jag å ev. lägga i lite ljusare slingor i stället. Detta blir inte idag men snart...

Kommentarer
Karin

Åh va roligt m lite fix, ska m grejja mitt hår snart. Pratade m min frisör idag om löshår :) Svårt o låta bli när man väl haft det en gång...heh

Kram

2009-07-27 20:24:37
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0