Gårdagens rus! :)


The Girl's...


Efter att typ ha regnat hela dagen, kom tillslut solen fram på eftermiddagen. Tur det... för annars hade det nog inte blivit något vårrus för oss tror jag. Allt blie ju så mycket trevligare när det är fint väder. Visserligen var det ju inte 20 grader varmt, men det gjorde inget.. huvudsaken var ändå att det inte regnade och solen ändå lyste. Det blåste en del, och det blåste ju inte mindre eftersom vi givk längs Vänern... men det gjorde inte heller så mycket faktiskt. Värre var det när vi kom i mål å skulle äta vår picknick. Eftersom vi ändå pinnade på i rask takt, så blev vi ju rätt varma.. å i kylan å blåsten så kyler kroppen ner sig rätt fort. Men med knallvita förfrusna händer  och huttrande kroppar åt vi lite mysig picknick i det gröna.

 

Vårruset är ju 5 km och det gick lättare än jag trodde... Men det är klart.. det är ju itne superlångt framförallt, men sen går man ju å tjatar med varandra hela tiden.. å då går ju tiden lite fortare + att det stod lite olika musikgrupper längst vägen som underhöll. Och så stod ju Hasse efter vägen å hade sin egna lilla vätskekontroll.. men jag körde bil, så för mig fick det bli vatten! :)



Bjuder på lite fler bilder från gårdagen.. och nästa år är det dags igen.. Å då ska jag springa.. (tror jag)














Kommentarer
Karin

Va duktig du é!

Kram

2009-05-10 20:35:03
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0