Jag = Hurtbulle???

Hurtbulle ja... Ja ska man se tillbaka på dom två sista träningspassen så kan man ju tro det. :)

Kom ut på en långpromenad i går å det var sååå skönt. Sådär lagom trött å svettig igår när jag kom tillbaka hem. Och vad händer i morses... JO.. jag vaknar kl 05,35 av mig själv och får ett ryck, puttar på C-H, och frågar om han ska med ut på en powerwalk. O ja.. han händge med. Så strax innan kl 06.00 var vi ute å motionerade. 25 minuter tror jag det blev..det var ju inte så länge kanske... Men nästa gång blir det en ltien extra tur så att det i alla fall blir minst 30 minuter. Mer än så hinner jag nog inte på morgonen om jag tänkt börja tidigt! :)

Nu kommer ju detta inte att blir någon vana... i alla fall inte på morgonen.. då ju jag är som en klubbad säl annars. Men OM jag vaknar av mig själv i bra tid så ska jag försöka att ta mig ut. Det är ju bättre än ingenting ändå. Hade tänkt att springa först, men så sa Classe att vi kanske kunde ta det i kväll i stället. Å ja.. det har han rätt i.. det är nog rätt tungt att börja springa sådär det första man gör på morgonen. Så vi får väl se.. kanske blir det en löptur i kväll.

Kan kroppen typ dööö av att träna så mycket som jag gör!?!? Ha ha ha...Nej.. skulle inte tro det å det är bäst jag passar på medans jag har motivationen uppe.. för snart lägger den väl av! Man ska inte va pessimistisk.. jag vet, men jag vet också hur det har blivit alla andra hundra gånger man försökt ta tag i saker. Nån som känner igen sig??

Men nu känns det okej ändå.. så ja.. vi kör!!

Kommentarer
Linda

Sån motivation skulle jag med behöva, tänker jämt att på måndag ska jag börja mitt nya liv...

Men av någon anledning blir det aldrig så :)

2009-05-12 18:33:28
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0