Liljor Liljor Liljor...



Ja, igår efter jobbet köpte jag ju lite liljor. Dels för att dom är så fina men framförallt för att dom luktar så gott när dom slår ut. Jag tänkte att jag inte skulle säga något till Classe, bara för att se om han såg något. Blommorna står precis brevid tv:n, på en förstärkare.. tänkte att om dom står där så ser han dom garanterat... istället för att ställa dom på bordet.
Men ICKE!! :)

Inte förens han tog min kamer för att titta på lite bilder.
Då säger han: Men.. vart är dom här bommorna?? Vart står dom?
Ha ha.. det var det jag visste... han skulle inte se dom. Men men.. det är väl typiskt killar.. Kanske skulle ha skrivit en liten lapp där där stod: Tack älskling för att du inte ser att jag köpt blommor till dig! *ler* För då hade han säkert upptäckt dom direkt!


Kommentarer
Classe

Ok...jag får erkänna att jag kanske inte alltid ser att det står blommor här och där, ser ingen skillnad. Men jag kan ju kontra med biltvätt som jag alltid får påminna dej om att jag har gjort, senast för 4 timmar sedan hände det igen...

2009-05-12 16:31:33
ALICIA - shopping & foto

sv: tack så jättemkt :)

2009-05-12 19:43:58
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
fredrik

classe är en sooooooooooopa

2009-05-12 21:33:41
Mia

Classe: Ja, men jag får ju aldirg chansen att hinna se det. Har jag itne sett det inom 15 sekunder så säger du: -Åhåå har du inte sett att jag tvättat bilen?? Å det är faktiskt svårare å se om bilen är tvättad eller inte, än om det står en sak som inte brukar stå där vid tv:n! :) Så det så!

2009-05-13 08:25:37
URL: http://miapiafias.blogg.se/
fredrik

nej du syster där har du fel

2009-05-13 19:42:44
Mia

Fredrik: Står du på Classes sida nu helt plötsligt! :)

2009-05-14 07:27:31
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0