Dålig uppdatering



Åhåå va sämst jag är på det här med att blogga alltså. Tror att många känner igen sig och i bland så är motivationen = 0!! Dessutom har jag megamassor att göra på jobbet nu och när jag kommer hem sent på kvällen finns varken ork eller någonting att skriva om.

För vad ska jag berätta... Att jag bara jobbar jobbar och jobbar. Rolig läsning det blir då! Nej.. Ni får ha tålamod dom dagarna det inte uppdateras så mycket, men jag ska ändå försöka göra mitt bästa.  Och är vi bara klara med bokslutet så ska väl jag också kunna pusta ut lite. :)

Annars så hände som sagt inte så mycket nu. Classe är fortfarande hemma och i november ska han operera sin TRASIGA axel. Detta innebär att jag förmodligen kommer att få ha honom hem tills efter årsskiftet! Och jag kan ju säga som så, att det inte är helt, ovanligt att vi firar både jul och nyår på varsit håll. Jag i Sverige och han någonstans ute i världen. Så detta blir LYX!

Förstår att många tycker att det kanske verkar konstigt hur man kan leva som vi gör ovh många skulle säkert heller inte klara av det, men uppenbarligen funkar det för oss!!

Å jag är (rätt) trött på att höra massa gamla skrönor om sjömän osv... Jag kan säga det att JAG HAR HÖRT DOM REDAN!! Jag LOVAR!! :) Men en del försöker väl också bara att vara lite roliga!? Jag vet inte??
Visst är vi en hel del ifrån varandra och det är inte alltid en dans på rosor kan jag erkänna, men vi hittar också på väldigt mycket roliga saker och tar vara på tiden då vi är tillsammans.

Men nog om det...Det var ju inte alls det jag skulle skriva om.. skulle ju bara tala om att C-H är hemma nu å kommer att vara det ett tag framöver! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0