Slut..

Shwischhh... så var helgen förbi. Och shwischhh så har snart veckan också gått. Den här veckan har jag lite grejer att fixa med, så som.. Vaccination, nagelfix och även få till det sista inför helgens fest på lördag. Vaccinet tänkt jag ta i morgon eftermiddag. Och hoppas verkligen att jag slipper att bli sådär dålig som en del andra blivit för det har jag inte riktigt tid med nämligen. Annars så är det ju det vanliga nu vid månasslutet.. en hel del att göra på jobbet! Men det gillar vi..

Vi väntar ju även på besked om Saab. Och denna veckan blir spännande. Men det ska bli skönt ändå att få reda på någonting nu efter att GM haft sitt möte. Det går ju bara en massa rykten och spekulationer just nu.. och jag kan tänka mig att det är jobbigt för dom som jobbar på Saab. På något sett så känns det som att alla är rätt luttrade och att man varit med om "detta förut.. Men självklart så hoppas vi ju för hela trolhättan att det är någon annan som köper Saab nu. Ja, det blir en sp'nnande vecka här i Thn med andra ord!

After Work i fredags... mycket trevligt. Började på kontoret med ett spontant musiq quiz, för att sedan gå vdare till O´learys och till sist Butler´s!

Lördagen spenderades med Mattias och Vera. Skräckfilm, pizza och öl stod på schemat.. Fritt Vilt 2, en Norsk skräckfilm. Jag höll på att skita ner mig flera gånger.. å lyfte ett antal gånger från soffan med ett gällt skrik. Dom andra höll sig väldigt lugna å skratta mest åt mig. :( Det finns en 1:a också.. men jag vet inte om jag kommer våga titta på den, då Classe säger att den är värre!? :/ Vet också att det spelas in en 3:a nu också, då delar av den faktiskt spelas in i här i Trollhättan just nu. Å den vågara jag väl ABSOLUT inte titta på, för då känner man ju igen omgivningen å då tror väl jag att det är på rikitgt. :)

Lite av vad vi gjort i helgen.. Å just ja.. plöjde två Johan Falk filmer i går också! :)


Vågar Ni titta???

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0