Hunne.. och Halleberg...

Känner Ni ugglan? :)

Bjuder på lite bilder på vår dag upp på Hunneberg och Halleberg i dag. Det är två berg som ligger strax utanför Trollhätan, med utsikt över hela vänern. Det finns massa utsiksplatser och även många strövområden.

I dag var det mycket folk i rörelse där eftersom det var så fint väder.. och viblev alltså några av dem. :)






Det var skönt att komma ut lite i den friska luften. OCH då menar jag verkligen FRISKA luften. För det dår inte att jämföra med luften i stan. Å så tyst det var... om man stannade till och blundade så kunde man fasiken höra en myra släppa en fis. :)

Rofyllt skulle jag vilja kalla det. :)


Kommentarer
Jessica

Jag har ett fint kort på dig och en kikare när du sitter vid ratten i pappas husbil taget när vi var i Varberg på semester :)

2009-11-02 22:21:15
URL: http://keckan.blogg.se/
Anonym

Jo tack Jessica!! Jag vet det!



Det råkar ju vara så att det finns med i ett visst album som någon tyckte va roligt att klistra in fula kort i ! :)



Men jag får väl bjuda på det! Haha...

2009-11-03 07:30:58
Jessica

Ja det får du verkligen göra!!! Och du ÄLSKAR att titta på de där korten..erkänn ;) Roliga minnen om inte annat :)

2009-11-03 22:16:47
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0