Så liten så liten...


Endast tre dagar gammal...

Ojojoj så söt hon är.


Man blir ju helt bebis sjuk när man sitter med ett sånt litet liv i händerna. Det är ju helt sjukt att ett sån liten människa kan växa i ens mage och sedan komma ut med precis allt som en annan har. Fast det är ju också tyvärr så att inte alla kan få helt friska barn, och det är så orättvist, men så är det bara och man får skatta sig lycklig när man får ett friskt barn.

  

Hur som helst så är hon helt underbar och det  känns som att jag skulle kunna ta med mig henne hem. :) Och lika stolt blir jag varje gång jag tar upp henne, då hon skriker, och blir helt tyst när hon kommer till min famn! Men jag tror att många känner igen sig i detta. Haha...

Här är hon i alla fall sötnosen....

 
Kläderna på bilden till höger är från faster och farbor Classe. :)



Kommentarer
Linda

Vilken goding!! Tom jag som redan har 2 små blir bebis sjuk av att se bebisar haha :)

2009-09-26 19:49:32
Anonym

Det var en riktigt söt liten tös! Bra jobbat Fredrik och Karin!!!

2009-09-26 20:37:27
storebror

ja ja vet

2009-09-26 22:30:28
Karin

Guuuud va söt!!!

2009-09-27 08:24:27
URL: http://lillak24.blogg.se/
Jenny

Åh, sicken sötis...Finns väl ingen bättre än att hålla o snosa på en liten bebis.

2009-09-27 11:19:19
URL: http://jennyler.blogg.se/
Jessica

Men åh vad söt då :)

2009-09-27 22:44:25
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0