Bildörr


Ja.. såhär ser det ut i våran bil just nu.

Snyggt va. :)

Kom på mig själv att försöka öppna bagageluckan när jag hämtade bilen..... Men tji fick jag.. för det gick ju inte!! Haha... Inte heller tanklocket går att öppna.. Haha. Men någon utav sladdarna är det ju, så det är väl bara att testa sig fram. :) 3 minuter efter upptävkte jag såklart att det var en jädrans fluga i bilen (händer väl aldrig annars) å jag dit med handen igen för att trycka ner rutan... Haha.. något handikappad man blir eller!!

Men nu ska jag åka in med bilen i kväll igen å så ska dom se vad dom kan göra. Förmodar att jag blir av med den ett tag. Så typiskt.. inte för att jag använder den så mycket, men bara för att man inte har någon så behöver man det ju säkert.

Jaja.. nu ska jag traska ner ett kvarter till staden och fixa lite grejer och sen bär det av med bilen.. å efter det får vi väl se vad som hinns med!


Kommentarer
Classe

Vad är det som händer när jag är borta en liten stund??

2009-09-30 21:20:38
Mia

Classe: Haha.. Ja, det kan man ju fråga sig! Så typiskt!

2009-10-01 09:24:29
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0