Dåligt..

Har visst kommit in i en såndär dålig bloggperiod igen... Men får väl försöka bättra mig lite!!


Veckans mittendag är över och nu ligger jag här i soffan och tittar på Idol.

Tomt är det....

Classe åkte ju i morses igen och dom här första dagarna kommer att kännas lite konstiga och ensamma. Efter helgen kommer jag inte att tänka på det på samma sätt, men dessa dagar kan vara lite jobbiga, då man ju just känner sig så ensam.

I dag har jag inte gjort något speciellt efter jobbet, då jag kände mig rätt trött å hängig när jag kom hem. Bättre blir det säkert i morgon och då tänkte jag ta tag lite i garderoberna ute i hallen. Skulle behöva stuva om lite där å det passar ju perfekt när man inte har något annat att göra. Kanske ska man ta å besöka gymmet också...om det nu finns nåt bra pass??

Jaja.. vi får se vad som händer i morgon helt enkelt. Men en sak är säker...hihi...Men om den saken tänker jag inte berätta för Er än!! :) Många tankar som far runt i vissas huvuden nu vet jag, och ja......Ni får tro vad ni vill!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0