Friskis & Svettis


Före träning...

Än har ingen bebis kommit. :( Värkarna håller på lite till och från, men händer inget i natt, så blir Karin igångsatt i morgonbitti kl 07.00. :) Så nu när det väldigt nära...

Jaha.. annars så har jag faktiskt varit å tränat idag. Får tacka min arbetskamrat Gunilla som bjöd med mig på ett gratispass på friskis. Riktigt kul faktiskt. Synd att vi inte trnar på samma ställe... är ju alltid ilte lättare  när man har någon att dra med sig.. eller nån som drar med en. :)

Nu har jag pratat i telefonen med de flesta jag känner känns det som, samtidigt som jag försökt få i mig lite kvällsmat i form av fil å knäckebröd. Vilken lyxmiddag måste jag säga. Idol har stått på i bakgrunden, å nu är det visst slut.. det var inte mycket jag hörde därifrån inte. Jaja.. strunt samma... nu är det väl kändisdjungeln eller nåt. Ska slänga mig raklång i soffan nu känner jag. :)


Efter träning...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0