Halvtid


Här kan, ju, Ni få lite att skratta åt i allafall...åt nå´t konstigt till lunch tror jag. :)


Då har halva dagen gått och det är dags för uppdatering.

Classe är ute på kusten, så någon nylagad lunch blev det inte här hemma. Dom andra skulle ut och äta pizza...men jag kände inte för att följa med idag bara. Så jag gick hem ändå.

Nu sitter jag här i soffan och tittar på den gamla serien 7:e himlen på 5:an... haha...Det var tider när den gick det.

Vädret har artat sig och nu skiner faktiskt solen å det är rätt varmt ute. Det känns ju i alla fall lite upplyftande. Efter jobbet skulle jag egentlignen passa på att fixa lite saker, då ju Classe inte är hemma, men han har tagit bilen å då blir det lite krångligare. Hade behövt åka ut å fixa naglarna.. (för det är ju inte C-H så intreserad av) och så skulle jag ha behövt köpa lite presenter till självaste Mr Lext också, då han fyller år i nästa vecka.

Skräll att han inte är hemma på sin födelsedag va?? Han mönstrar på dagen innan han fyller, så vi får väl passa på att fira lite till helgen? Vad vi nu ska hitta på! :) Presenten/presenterna är i stort sett klara.. förutom inhandlandet då, men jag är rätt nöjd att jag vet vad som ska köpas ändå :)


Kommentarer
Jessica

Haha..vad jag skrattade när jag såg bilden! Så tjusigt! :)

2009-09-09 13:51:45
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Jessica: Ja, men det är bra.. jag skrattar faktiskt lite själv också när jag ser den! Haha

2009-09-09 13:55:11
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0