Hurry hurry hurry....



..I eat my rice and curry!! Kommer Ni ihåg den låten med Dr Bombay? Han sjöng ju även I'am a taxi driver in Calcuta!! Haha.. Tänkter på Thailand när jag hör dom låtarna. :)

Är i alla fall hemma på en väldigt snabb lunch. Ska åka in till kontoret i Göterborg nu på eftermiddagen, men kom ju på att jag måste hinna käka lite innan dess också.

Direkt efter Götet, blir det till att handla Classes sista present/er. Å efter det måste vi ju fira lite i kväll också. Så i dag blir det ingen rast... ingen ro! Tjoho!!

Kommentarer
storebror

faaaaan va du ser ut som en tant på 50 år på kortet ha ha ha ha ha ha ha ha

2009-09-15 14:12:27
Mia

Ja.. det kanske inte var ett utav dom bästa korten.. men vilken tur då att jag vet att jag inte ser ut som 50 år i verkligheten!!!

2009-09-15 19:04:24
URL: http://miapiafias.blogg.se/
storebror

ja jag får hålla med dig ha ha ha ha ha ha ha ha

2009-09-16 07:16:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0