Kräftskiva

I kväll är det dags för kräftskiva ute på Hamburgö.

Dags att börja ladda nu tror jag. :) En rejäl frukost och en ordentlig lunch... och inga snaps. Möjligtvis EN. Sen tänkte faktiskt jag snapsa i vatten eller någon annan dricka. Något säger mig att det går lite vildare till på kusten, och jag vill vakna så fräsch som möjligt i morgon känner jag. :) Det ska bli himla roligt och vi hoppas ju såklart på att vi kan sitta ute en stund innan vi måste gå in. Är väl OK väder nu men jag tror att det kanske kan blåsa lite där ute, så det får bli tjocka, varma kläder.

I går gjorde vi klart sovrummet..Det belv LJUST minst sagt. Men väldigt fint. Nu ska vi bara hitta något som passar på väggen också. För just nu ser det lite kalt ut. Förut var det tvärtom... då kunde vi inte sätta uppnågton som passade ...pga att tapeten var mönstrad. Har ju lovat bilder å det kommer... men inte just nu.

Nähä... dags för lite frulle då..sen packa... köpa lite "gå bort presenter" å sen åka!



Dagsfärska kräftor samt räkor är betäsllt av en fiskare ute i Hamburgsund också. Det blir grejer det!! :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0