Ny dag...

...nya möjligheter som man säger.

Haha... detta är ju inget nytt, då det ju händer lite titt som tätt, men jag vaknade i alla fall upp i soffan nu i morses. Tror kl var 07.30 eller nåt, men jag känner mig ändå ganska pigg nu. Förmodligen kommer jag att slumra till lite till om jag ligger kvar i soffa, så om en liten stund får jag nog gå upp å hitta på något.

Tror jag ska försöka mig ut på en liten promenad.. och sedan blir det nog att åka ut till Överby köpcenter å strosa omkring lite. Tänkte köpta lite nya blommor till fönstret nere i vardagsrummet kanske. Får se vad jag kan hitta.

Nä, nu ska jag titta på Biggest Loser på 5:an. Det var inte igår man såg det. Men nu när man är vaken så tidigt får man passa på! :)


Kommentarer
Elin

det är ju så himla bra & spännande biggest loser :) fräscht och härligt med naglarna:) jag ska göra mina imorgon! kram

2009-09-20 13:27:19
URL: http://www.metrobloggen.se/kvisten

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0