Paket på posten..

Idag efter jobbet kom Classe och hämtade mig med bilen. Självklart var vi ju tvugna att cabba ner, då det varit jättefint väder idag. Det är ju verkligen på sluttampen nu, så vi passar på så mycket vi kan. Visst är det kallare i luften. Men när man drar upp vindskyddet, så känner man nstan ingenting. :)


Classe sjunger med i låten: Sekret key..om Ni kommer ihåg den... haha.. (klicka för större bilder)

Anledningen till att Classe hämtade mig var för att vi skulle hämta ett paket som jag fått. Det var nämligen så att jag för ett tag sen svarade på några frågor gällande dryckesvanor på jobbet. Typ om vi hade kaffemaskiner, vatten, läsk osv... Visst sa jag.. klart jag kan ställa upp. Så en dag ringde dom till jobbet å jag svarade på deras frågor som tog typ 5 minuter. Och för det fick jag ett sånt gåvokort från Delicard.

Vad jag fattade som så kunde man välja en grej.. det brukar i alla fall vara så. Så i förra veckan kom jag på att... jädrans... jag får nog ta å beställa nåt innan koret går ut. Å det var tur, för det var bara nån månad kvar. Så.. jag beställde en ungfast form som första val...ett par höganäs skålar i andrahandsval...och till tredjehands val valde jag ett par fräcka mingelbestick med liten tallrik. :)

Tyckte att paketet var lite väl stort när jag hämtade, men tänkte inte så mycket på det. Förens vi öppnade å det låg tre paket till där i. Öppnade dom en efter en.. Å ja.. jag hade fått allt jag ville ha. Haha.. Dom måste ha gjort fel, för jag såg ingenstans att man skulle få alla grejer. Och var det så, så blev det en glad överraskning  i alla fall.


Nu får det väl göras gratäng, soppa, å bjudas på någon fin liten förätt framöver då!! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0