Wohoo...

Nu har bebisen ÄNTLIGEN kommit till världen och jag har blivit faster för tredje gången! :)

Jag är så lycklig!! Haha...

Så på fredag är det  jag som åker till Karlskoga och titta på den lilla prinsessan!

Humm.. undrar om jag ska köpa något ROSA till henne! :) Tror att det förväntas lite av mig nu!! Hehe.. undrar varför?

Fråga mig inte vad hon vägde eller hur lång hon var för jag var så till mig att jag glömde att fråga det. Tyckte visst det var viktigare med att kolla så hon hade alla fingrar och tår på plats, samt hår och ögonfärg! :)

Wohoo... Grattis till mig själv och framförallt till brorsan och Karin... å så såklart till dom stolta syskonen Amanda och Rasmus. :)



Två av mina gosungar.. och nu kommer det även en tredje... Wiiiee...


Kommentarer
Jessica

Åg grattis faster :) Hälsa grattis till F & K oxå kram kram

2009-09-23 18:00:46
URL: http://keckan.blogg.se/
Jenny

Åh, vad roligt! Hälsa grattis till dom!



Vi ska också till Karlskoga i helgen o hälsa på. Kanske hinner ses en liten sväng?



Kram!

2009-09-24 15:05:13
URL: http://jennyler.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0