Ingen jätte överraskning kanske....Men...

...Jag överraskade ju Classe i går med ett litet sms där det stod:

Mia -Vad säger du om jag säger att jag bokat hotell fre-sön?

Classe -Inget :)

Mia -Så Lext ska ut och åka i helgen alltså?

Classe -Ja, det verkar ju inte bättre! :)



Kanske inte låter som den typiska komentaren när man precis blivit överraskad med en liten weekend rätt upp och ner... men eftersom jag känner Lext så vet jag att han tyckte att det var en MYCKET bra idé!

Och självkart (som vi gör varje vår) så åker vi ju till vår´t kära Köpenhamn och vår´t kära Admiral, som endast ligger ett stenkast från Nyhavn! :)



Det ska bli så mysigt! (även om vi varit där flera gånger tidigare). Det är väl det som kanske gör att det känns extra roligt...eftersom man har sina guldkorn, så att säga! :) Vi ska strosa där upp och ner och bara titta på folk, sätta oss på nå´n av alla uteserveringar, åka en båttur, äta god mat och bara ha det gött.

Classe åker ju på tisdag igen, så denna helgen passade ju bra att unna oss detta tycker jag!

Kommentarer
Kecka

Åh vad mysigt! :) Hoppas ni får det toppen bra. kram

2010-04-29 17:54:13
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0