Lunch

Då var dom första åkturerna avklarade. Takterna sitter i, men det var lite ostadigt och nervöst första åket. Har ramlat två gånger och det var i första åket... men efter det så har jag kommit in i det rätt bra. MEN... haha.. En liten insident har inträffat. Eller kanske rättare sagt tre...

Det börjar med att Classe glömt sin skidjacka hemma...Mycket bra start...men han kunde ha en jacka som jag hade med, så det ordnar sig. Lite tjejig.. men det funkar! Haha..

SEN... inför andra åket, när jag kliver ut ur gondol liften, då spricker min pjäxa under foten å jag får åka med liften ner igen. Väl nere har även den andra pajjat också! Tror Ni C-H Lext skrattade åt mig när jag kom ner med halva pjäxan på foten och andra i handen.

När det var avklarat och vi är påväg upp igen.. då inser jag att jag glömt mina stavar... Å herre gud.. inte lätt att freestyla när man inte är så van åkare tänket jag. Men..tji fick jag.. jag åkte nästan bättre utan stavar... eller så var det dom nya pjäxorna kanske?? :)



Modell lite äldre pjäxa...men ändå!! Haha..

Nu blir det köttfärsås och spagetti. Och till detta bjuds det på vitt vin. Ingen dålig måndagslunch det inte! ;)

Kommentarer
Nilla

HAHAHAHHA!!!!! Vilken syn!!! visserligen bra med skor som andas, men HALLÅÅÅ....

2010-04-12 12:26:46
Anonym

Haha..bra lufthål om inte annat :)

2010-04-12 20:47:35
Anonym

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha snacka om att vädra tåjuice

2010-04-12 21:28:49
Jessica

Oj, den om lufthålet är från mig :)

2010-04-12 22:46:38
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0