Min tur

Jajjamensan.. Då låg man här i soffan med halsfluss! Var väl iofs ganska vänta skulle jag vilja säga, då ju Classe är i mitten av sin kurering. Svårt att inte bli smittat när man delar på allt. - Oj då... var det här din tandborste? (Mmmm) Och Jessica...jag vet vad du tänker skriva (för det gjorde du på FB) men nej... vi håller inte på med sånt där tjaffs som pussar om du nu tror det! :)

Jaja.. hur som helst så började jag känna mig sämre i går kväll och inatt har jag sovit väldigt dåligt å haft såna där knepiga feberdrömmar Ni vet. Vaknat varannan gång svettig och varannan gång iskall. :( Trots denna skitnatt, så stack jag till jobbet, för att sedan sticka till vårdccentralen å sitta där i 3 timmar och vänta på att doktorn skulle konstatera att jag ABSOLUT hade halsfluss. Ingen provtagning behvödes där inte.

Nu har jag hunnit fått i mig 3 piller... vilket jag också ska fortsätta med i 10 dagar. Mööms!!


Lånad bild från google... men såhär jävla äckligt är och ser det ut.

Kommentarer
Kecka

det där var nog värsta bilden på länge haha. krya på dig vännen!

2010-04-20 13:33:22
URL: http://keckan.blogg.se/
Mia

Kecka: Ja vet... så himla vidrig att jag bara var tvungen att lägga upp den! :)

2010-04-20 13:35:32
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0