Panbiff & motorer!

Då var man hemma igen efter en dag på jobbet. Tog en snabbis in på Åhlens och köpte lite nödvändiga (och mindre nödvändiga) saker, innan jag tog hojjen och mötte upp C-H hos hans föräldrar. Vi har nämligen köpt en ny motor till gummibåten idag. Eller ja... Classe fick åka och hämta den i eftermiddags i Göteborg, då ju jag jobbade. Så nu ska vi bara göra i ordning och sälja den gamla. Vi gjorde ett riktigt kap på motorn vi köpte så kanske kan vi bli lite rika på kuppen också när vi sålt våran! Haha.. Många bäckar små... säger man ju!



Dagen har annars rullat på som måndagar brukar göra... och i morgon är det redan tisdag. Skulle behöva träna också känner jag... penicillinet tar slut på onsdag, och då ska jag ju vara frisk. Men jag ska nog fuska och dra iväg på spinning i morgon tror jag. Om vi gör nåt idag får vi se.

Nu främst står det middagsmat på schemat. Pannbiff ska här lagas. Mums!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0